Arbeta tillsammans är bättre
Våra extended teams ger ditt företag möjligheten att vara mer pålitligt, flexibelt och skalbart.
Tillsammans med våra svenska lokala kontakter så blir kommunikationen enkel.
Hur fungerar det?
Vår rekommenderade process
01
Kravinsamling
Ert företag tar fram de krav på mjukvaran som behövs för att säkerställa att produkten formas till det ni vill åstadkomma. Vid behov kan även vår lokala arkitekt ta detta ansvaret men först efter ett kontrakt finns på plats.
02
Kontraktskrivning
Vi skriver tillsammans ett kontrakt gällande antal personer som behövs i preojektet, tidsplan och vem som skall stå för infrastrukturen
03
Utveckling påbörjas
Vår lokala arkitekt går genom kraven och påbörjar en backlog för utvecklingsteamet.
04
Kontinuerlig avstämmning och del-leveranser
Under projektets gång så sker flertal avstämmningar genom att teamet visar demos och kod levereras löpande. Uppföljning kring kraven fortgår genom hela projektets gång för att säkerställa att de efterföljs samt för att fånga upp förändring i kravrymden.
05
Slutgilitig leverans och support
En slutgiltig leverans ges och vår support organisation tar över för undehåll om behovet finns.